It's cool, jag lever!

Sommarlov, vad mer kan man säga liksom? Kom hem från Cheercamp igår och kan nog inte peka ut en ända punkt där jag inte har ont. Så stört skönt att komma igång med träningen igen då jag ett tag (ärligt talat alltså) trodde jag skulle ta över världens fetaste mans plats. Annars har jag haft ett för roligt lov. Lärt känna så sjukt roliga människor, och bekanta har blivit vänner. Mina vyer har vidgats och mina erfarenheter har blivit fler. Många utmaningar, no regrets. Jag har skrattat så jag har haft ont i magen och tårarna har sprutat allt för många gånger.
Jag mår för bra just nu alltså, och det gör ont att veta att det endast är två veckor kvar av detta underbara lov. Tror jag startar med att kolla på Step up och käka lite popcorn jä. P E A C E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0