Living on the edge

Dessa två dygn som nyss paserade. Ja.. jag har mått bättre. Ömsar skinn på magen och febern håller mig lite löst i handen. Det ser lite ut som att jag för första gången öppnade mammas sminkväska då maskaran hänger och dinglar lite gulligt över kindbenet. Ja.. jag har varit sötare. Jag lyckades få glas i tummen och har säkert alla möjliga bokstavskombinationer rinnandes i blodet. Sen så ska vi inte ens gå in på hur gott jag luktar. Men dra mig baklänges vilka roliga dygn. Kalaskul kan jag lova er.
Sen till sist vill jag bara få ur mig att jag hatar Spotify reklamen då en tjej berättar om sin "första gång... på jobbet". Blir alltid lika förnärmad när den drar igång och hon börjar gagga om att hon använde en gummihandske. Herregu.
Nu jävlar åker rullgardinen ner någon timme, sen är det upp och ut på nya äventyr. After all.. så är jag en smula kär i mitt liv. Gå i fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0