Story of my life.

Livet knatar på här på andra sidan skärmen någonstans i orten. Är ju så jävla osugen på att blogga just nu. Men jag har funnit min julefrid och krigat ihop de sista julkapparna under dagens gång, eller ah typ. Vissa människor alltså, varför ska ni vara så svåra att hitta paket/presenter/julklappar till. Fan hatar er. Walking dead säsong två är nu avklarad och ska snarast börja på säsong tre med min loverboy (somjagsaknar j ä t t e myckeförövrigt). Svarar på några frågor jag hittade på min vän Ellzors blogg, ba för att. ah.
 

1. Känner du dig lycklig och glad nu när vintern är här?
Faktiskt mer taggad än vanligt, älskar när det är snö på vägar och ingen-slask-väder. Då mår man.

 2. Vad är ditt mest använda plagg i vinter?
Mina vita nike air, som jag för övrigt måste sluta använda då de har börjat slita sig </3

 3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Och hur fasen ska jag komma ihåg något sånt. Va fett olyckligt kär i tumblr, hade dödskoll på alla i skolan, och hade inget liv ftm. Sorlig tid i mitt liv.

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Ja allt jag inte borde göra. Sitter vid datan, umgås med mina vänner, tränar, äter för mycket på Bass, går i skolan osv. Pluggar är något jag inte prioriterar och önskar det kunde gå bra ändå men det går käpprätt åt skogen. 

5. Vad ska du ha för frisyr?
Vadå ska???? Får ju panik på det här. Utsläppt är något jag brukar använda mig av.

 6. Vad lyssnar du på för musik?
Ja alltså, allt som kommer i min väg. För ett halvår sen hatade jag svensk hiphop av hela mitt hjärta och förstod mig inte på de som kunde lyssna på något sånt, men idag är det typ det enda jag lyssnar på, för tillfället. Annars Mumford and sons, Håkan, dunkadunka och ah, svenish gangsta klickklack pow låtar.

 7. Vad läser du?
Ja inget alls.

8. Senast tre inkomna sms?
"Jaaaa det är galet nice jöö!"

"Yes"

"Ok vi lämnar öppet. Puss"

-Haha så jävla torrt.-

 9. Vad var bäst med sommaren?
Peace! Alla nyfunna vänner och Grekland. De små spontana grejerna vi gav oss ut på dagligen. Bästa sommaren i mitt liv, helt klart. Finns inte så mycket mer att säga än så.

10. Vad var sämst med sommaren?
Vädret, och ångesten över får lite pengar och ingen inkomst 

11. Senast köpta plagg?
Kofta och t-shirt från HM

12. Ditt bästa skönhetstips inför vintern?
Använd kondom och hudkräm mot den piskande kylan.

13. Hur ser du på framtiden?
Åh shit, ostabil fråga det där. Är riktigt lost när det kommer till framtiden, gillar mer "leva i nuet" klangen på livet, så jag ser inte så mycket mer än över till nyår. Laddar batterierna för förhoppningsvis en kul kväll med massa kåmpisar. Hoppas på att jag ska orka ta tag i ett jobb inom en snar framtid så att jag slipper jobba under sommaren.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0