BAmbam vi e förortsungar och här i vår stad är vi kungar.

Skenet bedrar ju här på södra sidan av Stockholm. Idag är jag glad och är inne på samma spår som jag var för några veckor sen. Lever i nuet, fuck everything else säger jag bara. Det ser ut som att det blir en riktigt skön fortsatt sommar här i orten, precis som det ska vara. Svensk sommar i mitt hjärta. Och alla andra runt omkring såklart. Imorgon får vi besök av Tengil (eller ah, affe) som kommer hela vägen ifrån Karlstad bara för att besöka vårat place. Vi drog på rätt skönt när vi satt och hade det som bäst i våra brassestolar med att "det är där allt händer" osvosov då vi trodde att vi aldrig mer skulle få se pågens ansikte. Men ja.. Man ska aldrig vara helt säker på sin sak antar jag. Vi sa också att vi skulle dra igång en hejdundrande fest när han kom, men ja.. Det går ju praktiskt taget inte. Han får en glass och en rundtur i Åkersberga sen får han fan ta och vara nöjd. 
 
Nu väntar boysen, så jag ska dra mig neråt till världens bästa sommar pizzeria. Lilla BaZZzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0