But tell me now where was my fault, in loving you with my whole heart?

Mumford & Sons – White Blank Page
Sprang ifrån matbordet när min moster kläckte idén om att de skulle köra lite kör sång sådär skönt som kaffe till maten. Nej du, inte idag. Sitter hellre här inne, isolerad från omvärlden med musik och mina tankar.
Det känns lite som att vara på rehab här uppe. Tar igen sömn, äter riktig mat och försöker få tillbaka dygnsrytmen. Men det är inte lätt att slappna av när man saknar någon, även om jag kanske inte borde göra det.. Historien går ständigt på repeat och stopknappen har lossnat. Så imorgon åker jag hemhemhem. But now, back to Step Brothers and Cocacola. Hej.

Kommentarer
Postat av: Ella

Gostjejen <333333

2012-07-03 @ 01:01:28
URL: http://speciella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0