En vecka av glädje


Trotts att jag glömde både kudden och liggunderlaget hemma och fick sova med en fuktig sovsäck var det värt varenda sekund.Peace and Love var en av de bättre veckorna i mina 17 vårar kan jag erkänna. Fick verkligen smaka på friheten och gjorde allt jag ville göra, träffade människor som var utöver det vanliga och umgicks med ett allt för trevligt sällskap. Jag tror jag aldrig har varit så lycklig som när jag träffade Emma för första gången irl och kärleksförklarade mig till hennes texter och de skor jag köpt av henne, eller att se Mac Miller kliva in på scenen och stå några meter ifrån mig.
 
Jag vill bara ta hela vårat WolfPack och ha i en låda under skrivbordet som jag kan ta fram när jag har tråkigt. Camp Fisken i Chinatown, kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0