Lika djup som Marianergraven.

Delade några 1000 tankar över en gungtur mitt i natten. Jag tror inte att Gud finns, men jag tror att Gud finns för att han är en trygghet för människan. Jag tror att de flesta stunderna i ett förhållande är rätt tråkiga och jobbig. Men de bra stunderna är så pass bra att att de överväger de dåliga stunderna som gör att du vill fortsätta. Jag tycker det är konstigt hur människan kan värdera en sak med samma värde så olika. Men det är väl det som gör oss unika antar jag.
Klockan är nu tre och jag känner att jag kommer titta på den här texten imorgon och det kommer kännas som att jag skrivit på kinesiska eller något liknande. Men det tar vi då
Nu ska jag sova och drunkna lite till i mina tankar om.. allt och inget. mors
såhär snopen kände jag mig efter nattens tanke-prestationer. not bad i tell u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0