Det är skillnad på att ha en kuk och va en kuk.

Har fortfarande på mig pyamas, käkar cheez balls till och dricker päron cider till frukost. Det regnar ute och Maskinen jublar i mina öron. Idag ska jag plugga som en jävla jude för att sen kunna slappna av och skaka loss i min kjol ikväll. Jag ska ha kjol på mig, sick man. What else.. Min storebror är nu "vuxen". Tog studenten i förrgår, går till jobbet för första gången idag osv. Hade nog jordens skönaste samtal med honom igår också. Efter att han hade sovit hela dagen kom han upp och var helt lost. Baksmällan 3 säger jag bara.

Ibland överträffar jag mig själv i coolhet.
Det måste va på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt, för om jag tar i för löst har jag förlorat allt imorgon bitti

Kommentarer
Postat av: Ella

HEJ JAG ÄLSKAR DIN BLOGG OCH DIG OCH DIN TRÖJA

2012-06-03 @ 23:06:52
URL: http://speciella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0