Home is wherever im with you.

Kunde inte spendera midsommarafton bättre än på ön och på en båt. Glidit runt i mina trasiga jeans med jordfläckar på knäna, äckligt hår och trött i blicken. Fifan för att klä upp sig och vara mainstream säger jag bara. Nä men det är faktiskt inte så lätt att ta sig hem skinande ren efter att ha varit på äventyr.
 
 
Jag har helt enkelt aldrig förstått mig på midsommarafton antar jag..
 
Landade med bilen hemma. Sitter på mitt rum, instängd i ett moln av parfym med Mumford and Sons skrikandes i högtalarna. Ylar om mina munblåsor medans jag smuttar lite på min Sprite och drar ut på att ta min sista, riktiga dusch på en veckas tid.
Snart kommer förhoppningsvis (om hon inte har dött i sin säng som jag har dvs) Fjärten förbi och hjälper mig att packa.
Min mobil håller förövrigt på att falla ihop helt och hållet. Touchen tar sina sista djupa andetag inför Peace and Love veckan och skärmen har ju redan sagt godnatt för längesen.
Skenet bedrar och jag saknar någon jag inte borde sakna. Någon jag skulle lämnat för längesen, men känslorna har ju en kraft att ta över och dominera över hjärnan.
Vi hörs när vi hörs.
Wasted on fixing all the problems 
That you made in your own head
But it was not your fault but mine
And it was your heart on the line
I really fucked it up this time
Didn't I, my dear?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0