Nämen

Har nu avlägsnat mig från resten av omvärlden och sitter några bord bort från tvn och allt annat. Det går verkligen inte att skriva när man har åtta ögon bakom nacken mitt bland ett gäng fotbollssjuka fransmän. Det känns lite som att klämma en potatis mellan tårna, opassande. 
Så vad händer annars då? Idag har jag snorklat i två decimeters djupt vatten, såg faktiskt en vit fisk. Sett en get stå över en bergskant med blicken mot havet. Vinden fläktade i pälsen sådär fint och det såg typ ut som Azlan stod där och kollade ut över Narnia. Åt ett äpple och pressade som en tjock säl en varm vårdag på Skansen. Mycket givande.
Så, sista dagen, sista kvällen. Ellen bad mig att ta vara på den tiden jag har kvar då Sverige inte kunde leverera lika bra som medelhavs länderna. Och jag kan inte spendera den bättre än framför datan i min ensamhet med Mac Miller i lurarna. Just nu vill jag faktiskt bara hem. En vecka blir man rätt lagom mätt när man till största del inte gör så mycket annat än att äta och sova.
Men imorgon lämnar jag det här placet samt min fjortonåriga rival. Det går inte att lägga upp bilder på det här skit uppkopplingen heller, fack.
Jag har en finne under näsan och en tomatröd röv. Tjenis penis din jävla klenis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0