Grekland levererar

Känner att det kanske var dags att uppdatera er lite om dagsläget då det kanske inte riktigt var igår jag hörde av mig. Häj.
Det var en fin avslutning på Ängsan i fredags. Fick höra att jag var riktigt down to earth mitt i deras fyllemumlande. Men det satte sig rätt i hjärtat, och jag blev rätt glatt mätt på bara den kommentaren resten av kvällen. Egoboosts mår ingen dåligt av. Kom hem allt för sent. Sov några timmar innan mamma drog mig ur sängen för att sedan åka till flyget. Kunde väll kanske ha lämnat Sverige med ett litet finare avslut, men ung och dum som jag är blev det inte så. Ångesten och jag är fortfarande rätt thighta här nere i Grekland, men ibland så lyckas man springa ifrån den. Önskar att jag kunde slappna av lite mer än vad jag lyckas åstakomma, men it aint easy to just slappna av.
Jag har tre dagar på mig att svulla lite till innan jag bär av hemåt, sorligt men samtidigt skönt på något sätt. Sen softar man runt hemma i en vecka and after that drar vi till Peace and Love. Som jag har väntat och längtat, sick. Det enda som jag vrider och vänder mig lite för är att Magnus Uggla och Mac Miller spelar samtidigt. Fuck. Men det löser sig säkert. hoppas jag.
Puss på er tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Elliz

Jävlar vilket ass SERRI

Svar: hähähä trening ger ferdrighet eller nått :3
Josefin Josefine

2012-06-13 @ 22:18:31
URL: http://speciella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0