wtf is going on?

Eh. Ja. Hej.
Jag slant till i tankarna och fick för mig att ta bort min blogg. Mikke dåligt tänkt då jag faktiskt tycker om att fördriva tid här. Så japp. Annars då? Bilen går, barnen mår bra? Jorå, min tröja luktar kex, jag lever på mitt barnbidrag och målar staket för en extra slant. Kärlek är ett minne blott nu då jag siktar mot att hitta en riktig summer romans på Kreta. Kommer ju förmodligen att få aids, sen leva i förnekelse till aids för att sedan dö i aids efter fem dagar i tält och utan dusch.
Trotts att jag kanske borde ligga och gråta mig till sömns (som varenda vettiga, vanliga tjej borde ha gjort i mitt läge, typ) så skiter jag i det, tutar och kör, tar omvägar, upp och ner för backar. Plockar upp trevliga prickar och ser vad livet kan gå för. Jag orkar helt enkelt inte gå och vänta på att någonting ska hända, eller att någon ska gå och stöta in i mig. Fuck that shit, man lever här och nu, bara en gång.
Btw så vet jag att ni gillar mig trotts att min hjärna får ryck ibland och raderar bloggar hej vilt. Men ni som läst min blogg ett tag nu vet att jag alltid återkommer. Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0