Young, wild and free

Det är en sak i livet min storebror har missat. Att sätta gränser för mig är som att sätta mål. Jag är inte 14 år längre och ja jag är rätt säker på vad ordet "konsekvenser" betyder vid det här laget. Att säga "den killen är inge' bra för dig" sjunger i mina öron, och att tala om vad som är rätt och fel är som att prata tvärtom språket. Ja, min storebror är som Kallevakt fast 100 gånger värre. Jag vet inte ifall jag ska tacka honom för dessa gränser då han har lyckats skapa ett monster på två ben, eller om jag borde stanna upp ifrågasätta vad han egentligen vill. Nä, inte idag säger jag bara. Inte idag. Nu ska jag kolla på Into the Wild med min mamma och njuta av att jag gör vad fan jag vill. Shit vad jag är taggad på livet. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0