GG jossan, gg..

Jag har helt ärligt talat ingen ork för att stressa. Har alltid varit en slaker, kommer nog föralltid att förbli en också. Jag har seriöst långa listor på allting jag måste göra klart, och här ligger jag i min säng. Klockan är stracks åtta och jag har varit hemma sen tolv i förmiddags. Har jag pluggat? Nä.
Annars. Vettefan alltså. Allt är precis som det var förra vintern, mer eller mindre. Sovit för lite. Känt in för mycket. Aldrig något skönt mellanting. Vill vara allting alla andra inte är och det börjar bli på tiden att snön kommer nu. tjo

Kommentarer
Postat av: Maria yo classmate hihi

Alltsåå så himla klockrent inlägg. Känner precis samma sak! PallafanENTE asså.

Svar: haha nej förstår mig inte på människor som lyckas lämna in saker i tid och sånt, överskattat. såhär känner jag fast alla dagar i veckan http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/10/its-friday-fuck-this-shit.jpg
Josefin Josefine

2012-11-07 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0