Ni får en bild som ligger överallt så varför inte här också liksom.

Sängen min vän, hur kommer det sig att du valde just mig som din själsfrände, när vi praktiskt taget inte har någonting alls gemensamt. Du omfamnar mig så mjukt, och låter mig somna i din famn. Spenderar alltid mina favorit timmar här, tillsammans med dig.
Vad gör jag ens. 
 
Är fortfarande lika lat som jag var igår. Sover princip som jag alltid gjort och äter i vanlig ordning. Men idag fick jag fan en jobbig fråga. "Vad är vi?" Jadu. Fan vet jag liksom. Jag är så mycket från dag till dag, gillar inte att planera saker för en lång framtid mår bäst av att bara leva här och nu. Fick nog lära mig det av jordens största douche en gång i tiden, och det sitter djupt. Facebook och sånt där shit kan också bara få en fet dask i ansiktet, tycker verkligen inte om det. Det spelar väl fan ingen roll egentligen, jag är kär så det räcker och blir sen är vi vad vi är, som vi faktiskt kom överens om, om man ska säga att man nu kom överens om något. Ah. Suck on that.
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0