Söndags inspo on top ba yoyoyo

Skriver nytt, fyller på, tar bort. Problem och andra händelser som sker försvinner och nya inlägg blir gamla. Oaktuella. Ja, det är typ så jag jobbar med mina inlägg, är ingen klippa på att publicera. Annars då? Den här veckan har ju varit en känslomässig bergochdalbana. Har inte velat sticka ut huvudet för mycket, hållit mig i mig. Helt stört hur en person kan påverka en så förbaskat mycket. Nu känner jag mig på benen igen, eller ah. Har väl alltid varit på benen, men ah. You get it. Hade en jätte mysig dag igår med mina nära vänner. Yologanget fo sho. Vi dansa, vi skratta vi var vi. Nu ligger jag helt död i sängen, efter en mördarträning. Tumblr runt lite och umgås med min katt. Lyssnar på Golden Era gör vi också, så som det ska vara en sån här söndag. Kändes sådär att börja följa must-be-a-lesbian, då jag nog är minst homo på den här planeten. Men dra åt fan vad inspiration man fick av den bloggen, stilarna alltså, inget annat. Vill tatuera mig, färga håret mörkt och töja öronen. Fuck jä ge mig massa pengar och en nypa rebeliskt mod.
Golden Era till alla old schoolare där ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0