Stick out my tongue so everyone could see that logo.

Borde verkligen plugga. Borde verkligen städa. Borde verkligen sova. Man blir som förlamad när man är trött, det går inte att göra något annat än att tänka och så fastnar man där. Det här lovet har varit väldigt förvirrande och riktigt onödigt. Det enda jag har varit riktigt duktig på är att skjuta upp och förhäla saker. Sista minuten är min grej antar jag. Well.. man måste ju vara bra på någonting. Macklemore och internet får in mig på andra banor. En stadig plattform att stå på samt pengar sökes. Just nu vill jag bara vara fri ifrån allt. Att bestämma saker för en framtid är inte mig grej. Få rymma iväg till ett annat land. Upptäcka. Ha massa pengar. Köpa massa kläder. Åka cruse board. Softa på en strand. Man blir som lyckligast av att vara spontan, det om något har jag lärt mig. Leva här och nu. Det enda som hindrar mig är en fet hög med pengar, en 1 och en 8 på papper och en fin resväska. Sen tänker jag faktiskt dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0