We came, we raved, we loved.

Någon av er verkar ju helt klart sugen på att jag ska skriva, det röda strecket ba tjoff upp i det blå. 
Alltså. Wow. Jag kan inte sluta tänka på det, gårdagen var helt klart något magiskt. Och det där med att ha feber och halsonda idag är fasen what ever so what. Rockade verkligen loss i tre timmar till house och skrek som ett as till Don't you worry child. Förstår mig inte på de människor som lyckades stå stilla när droppen släpptes och de som höll sig snustorra under hela kvällen, whats the secret?! Det är fan bra kämpat, helt seriöst. Själv var jag nog blötare än fiskarna i havet och höll ett jävla hålligång hela natten. Deo var ingenting jag prioriterade när jag på en halvtimme skulle hinna duscha, klä på mig och fixa mig, men tåget hann jag med iallafall. Vissa gånger undrade jag verkligen om det var jag eller killen bredvid mig som höll en hög standard på lukten.
 
Dunkade en nattdonken med alla grabbar runt tre snåret tills vi insåg att pengarna var slut och batterierna på telefonen var helt lost. En av oss lyckades hitta sina vänner och fixade ride hem. Två av oss försökte sig på lift i mcdriven, fyra av oss fick skjuts till dörren hem av Märiabror.
 
Vaknade upp breve någon jag älskar, somnade med ett hjärta fyllt av guld. Många brukar prata om att man har en bägare med irritation som hela tiden fylls och tillslut rinner det över. Well, min bägare bestod av godis, och rann över av kärlek. Den här lördagen är helt oförglömlig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0