Oct. 30, 2012

Ja, vad ska man säga liksom. Fryser lite om fossingarna, hostar lite och halsen viker sig när jag pratar. Det var det värt antar jag, för fint sällskap. Klagar inte på att det äntligen blivit lov heller, vädret kanske kunde varit bättre, och Märta skulle kunna få ta och vara hemma. Men utövder det är det fint. Har hängt med på ett och annat biläventyr, dunkat dansband och svenska favoriter tillsammans med en glad liga. Det kan ju vara det roligaste som finns, när kompisarna skaffar körkort, dock är jag inte den typen som ställer mig på en parkering på "en" cigg, tillsammans med andra körkortare, eller ah raggare, typ. Har legat i rätt hårt med att gå på bio, blivit leggad på energi dricka och stannad i biokön då de var osäkra på min ålder. 18 om fem månader tja. Judge Dredd tog ändå toppen tillsammans med Gandalf och Rocky, Taken 2 var endast gjord för att få lite extra cash flow. Nu ska jag fortsätta va ensam här hemma och spela piano till Cant hold us. Mitt nya ticks, babay. Juste fan, uppdaterar så dåligt och har tråkiga bilder då datan fortfarande är paj och jag får dras med den där satans ipaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0