TT

Det finns nog inget bättre än att traska hem ifrån träningen och prata om allt som behöver få komma ut och bli luft. Det är helt sjukt hur flera miljoner problem kan bara flyga iväg sådär och vara ur världen över en konversation. Att känna att egentligen inte var så svårt som det kändes. Shit vad jag är beroende av att ha dig som min vän. Vad skulle hända om du inte var där liksom? Går inte ens att föreställa sig. 
Idag kändes det som en såndär typical tisdag. Min näringskälla bestod av chockladbollar och oboy, en gnutta inspiration också. Tror aldrig att jag längtat såhär mycket till att gå ifrån skolan som jag gjorde idag. Det är som att man har två liv, ett i skolan och ett utanför. Livet utanför kan inte bli bättre just nu med mitt lag, vänner och kärlekstjaffs. Helt klart älskvärt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0