Vad är grejen?

Hatar när man blir så känslig på nätterna, gårdagen var inget att leka med om man säger så. Men idag var fan en ny dag kan man lugnt säga. Såhär va. Hela terminen har mina vänner tjatat om Swdish house maffia och att de ska dit blabalblabla. Massa tjaffs. Vad är då oddsen när det första Oskar säger till mig när vi kom på tåget "Josasn. Allvarligt nu. Ena killen hoppade av, så jag har en biljett över, ska du med eller?" Dream come true, jag har varit starstrukk hela dagen kan jag tala om. Inte nog med det så har vi blivit med hund här i familjen. "Vill jag ha ett till problem? Ja det vill jag" sa pappa. Herregud alltså, vad är det för värld jag lever i? KARMA BITCHES. Ser även ljust ut för Camp Fish i år igen på Peace. / Mvh glad jävla brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0