Sömn är en viktig prioriterings faktor.

Justeja.. Tjena.
Händerå? Mitt liv är lite kluvet, lite dubbelmoraliskt. Jag har ingenting att klaga på, har människor runt omkring mig som uppskattar det jag gör, går på världens bästa skola, bra familj, fina skor osv. Samtidigt som jag inte orkar göra någonting. Kakorna står på samma plats som för två veckor sen, läxorna är fortfarande oöppnade mail, jag har liksom ingen lust. Ingen lust alls. Skyller på att jag var tvungen att lyssna igenom Mumford and Sons nya platta hela natten igår.
Det enda som frestar mig är att sitta sköna kläder, med någon jag tycker om, i ett tomt hus, framför en bra film. 

Jag har kommit på att tvåan är inte jobbigt skolmessigt, utan bara en.. jobbig fas. Jag vill bara gå ut skolan, göra det jag vill göra, rikta min energi på saker jag tycker om, det är därför man är så lycklig på sommaren. För man gör exakt det man vill göra. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0