Sho bror vad händer jao

Idag, igår och alla andra dagar har varit stunder då jag verkligen önskat att jag inte haft en dator, eller tv för den delen. Jag är så uttråkad att min hud torkar ut och jag ställer mig framför spegeln och försöker mig på att shake that as till Hips dont lie. Letar inspiration bland hiphopens underground, men finner mig inget vettigare än pussy pussy pussy mariujana. Ja jag har det jävla kul med andra ord. Eller. Imorgon kommer jag gå på utställningar i stan (sug min dick) och sen förmodligen gå och lägga mig, ty jag tävlar på lördag. Uppsala 9.30, jag jublar med andra ord. Fasen vilken negativ glöd som ligger och värmer inombords ikväll. Varför är det inte sommar, varför kan jag inte ha mina vita skor, varför är jag vaken OCH VARFÖR KAN JAG INTE KOPPLA AV OCH BARA NJUTA AV HÄR, NU, IDAG. 
 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Shit va najs, berätta mer? :) Gillar din blogg!

2013-02-27 @ 01:49:37
Postat av: Douglas

Håller med Gustav, kan du inte uppdatera mer?

2013-02-27 @ 01:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0