VART ÄR NI

Jag vet inte hur länge jag har försökt hitta tillbaka till mina gamla inspirationsbloggar. Men dom är tamefan nerstängda eller ombytta till andra bloggar. Fuck me. Får väl starta min egna inspirationsblogg. Är ju bara så dålig på att orka ta bilder, sen redigera dom och sen, tillslut, lägga upp dom här. Well, har väl inte så mycket annat val i guess. Gillar att leka med ord för mycket för att bara ha en bildblogg, belive me när jag säger att jag försökt. Trams det där. Önskar jag hade massa cash och tre par nya skor. Förövrigt är det utgång om en månad och tio dar, fint att bli "vuxen".
Djupare än så blir det inte idag. Bilder och sånt kanske kommer någon gång inom en snar framtid. Må bra och ha det fint.
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gud va trevligt, tycker om hur du skriver! Fortsätt så ;)

2013-02-27 @ 01:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0