"I live in my own head, and it makes sense to me"

Jag blir ju fan inte klokare på att skrika psalmer halv två på natten, och inte heller speciellt vis över mina resonemang kring livet med alkohol kroppen. Kort sagt så har det inte varit någonting speciellt som kommit och stört mina vardagstankar på senaste tiden. Har inte hakat upp mig på andras åsikter, utöver det vanliga. Som att jubelidioter inte förtjänar andra chanser. Pengar är också till för att slösas på,  tänkte jag när jag gick in i de x antal olika skoaffärerna en svart vinter dag. Det var som att vara hög på flos och kom till "köp godkänt". Va svårt att sluta alltså.
 
Känner att jag egentligen borde komma in, skriva om någon vettig erfarenhet jag sugit in under den senaste tiden. Resonera och reflektera kring den, och ha som ett syfte med allt jag skriver. Synd bara att min favorit är att ordbajsa. Utöver det, så har mina djupa tankar samt depp dagar strukigt med singel livet, som bortblåst. Följ min tumblr och va glada över att ni lever era bortskämda jävlar. Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0