Jag har en blogg va

Juste, har ju en blogg också :pPp är så jävla självupptagen just nu att jag inte ens har tid till att blogga. rullar på såhär i vinter eländet. Krigar mig till skolan, försöker gå och lägga mig i tid, walking dead är nu avcheckat och livet kan gå vidare. Ser till att glömma kameran och lånekort hemma. Försöker allt jag kan på träningarna, och taggar till inför fyra utomlandsresor i vår och sommar. Lajf aint easy på vissa nivåer, men antar att det bara är att bita i det sura äpplet och vika av vid vänster istället för höger. Köpt nya skor har jag också, första gången på jag vet inte hur länge jag inte traskar omkring i sneakers.
 
Skulle vilja ha en snygg bild på mig själv i det här inlägget men är för het för att kunna fångas på bild en dag som denna. Bajtar istället min vän Andis och bjuder på fin musik som är relevant för dagen, och en bild på mig och Calle från lektionens festligheter. Full skulle man va.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0