Show some love.

 
Idag damp den ner i brevlådan min. Jag vart ju så taggad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen när jag slet upp påsen och drunknade i den alldelles för stora jackan. Storlek S they said, right.. Sen när vart alla storelkar byggda för människor breda som berg och stora som jättar. Kommer få vada fram i den där saken. Men det lär ju se coolt ut.. eller nåt..
 
Gjorde mig själv en tjänst och lyckades tillslut avvisa alla vänner med en underton av Fuck you, gå er väg. Sa emot mig själv efter att ha sprungit runt hela dagen i min blommiga lilla topp och tjatat om att vilja göra något senare. Ångrar dock ej en kväll framför tv'n med madre. Nu mina vänner ska jag ta på mig hela snowboard utrustningen och känna och klämma lite på't. Standard. Sjänka en tanke åt bejben Halldor som inte kom vidare till finalen igår också. Sju fingrar upp, kung macaron och allt det där. Peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0