Klär mig i Linus och Ellen

Under en mindre emellertid sjunger min skrivkramp på svaga toner. Mina tankar är inte lika kringelikrokiga längre, mer höger, vänster, raktfram. Tycker det har börjat bli lite små jobbigt att göra det svårare än vad saker och ting är, vilket jag kanske fann mig som "kul", back in the arkiv. Kanske hände någonting där på min 18'de födelsedag trotts allt. Well, ikväll är det TTT, drar mig lite mellan att bara sitta hemma och käka godis istället för att slösa pengar på något jag förmodligen kommer tycka är för taskigt imorgon. (Som 17 skulle jag va as pisst på att alla andra skulle ut, fälla en tår kanske). Vad får jag göra? Köpa cigg åt mina klasskompisar, ta en öl på krogen och köpa kläder från internet. Rita en liten tatuering kanske. So...? Önskar att jag hade tatuerat mig när jag va 17, hoppat in på TTT istället. Mycket busigare, mycket roligare. 
Aa juste min kamera vill inte sätta sin fina fokus längre, och har använt mig av skolans typ Firebolt kvast 2000, fast ah, kamera då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0