Så va aldrig orolig, det är bara du som gäller

 
Önskar jag kunde glida in och säga något klokt, och tänkvärt efter såhär några veckors bortamatcher. måste göra er besvikna och berätta att jag på mina 17, 11 vårar går i samma spår, med samma skor och gnäller likförbaskat på samma mor. Man borde inte sakna någon som inte saknar dig och jag önskar att jag kunde förstå mig på oförstådda människor. Man ändras ju med tiden så varför dubbelmoralar jag och inte tror på en förändring? Hm. någonting jag har lärt mig, är att jag är för nyfiken på livet för att kunna sätta ring på fingret och ha en bulle i ugnen. ger mig själv credd för att gå på kalas i mössa på osedda platser, har inte tid för att köpa fina blusar, och ni kan ge fan på att jag fortfarande kör på olagliga u-svängar när det inte känns bra.
01.52, jag vet inte vad jag skrivit men det är säkert skit bra ändå. och 
douglas/fredrik/whatever tack för att du gillar mina texter, men plz. skriv inte med olika namn från samma dator, det blir bara pinsamt då. labyrint är något jag prioriterar för högt just nu. på återdrende, Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0