Sätter penseln mot pappret

Ohgod, jag har helt klart ramlat och slagit i något vasst. Vad gör jag, varför sitter jag här, varför för första gången sedan år får jag inte röra mig från mitt egna hus. Undrar faktiskt. Framsteg eller ej, här sitter jag ensam i min säng. Riksnykter. Vardagstänker. 8 dagar kvar tills jag är vuxen på papper. Plutten, lillen, dvärgen - dessa ord mina vänner, de kommer som en fin payback till alla mina jätte-vänner. Jävla p-12or säger jag bara som måste ha falskt legg och grejer, pff.. Orutti.
Nu ska jag baka och umgås med en man som står själen väldigt nära. Fredag i all sin ära. Målar mina vita papper färgglada och anser att mina klassvänner är de bästa vännerna. Kärleksförklarar mina vänner Calle och Ellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0