Just because I'm losing Doesn't mean I'm lost

Får inte ett skit gjort på helgerna. Sitter mest och tänker på skitsaker som kommer upp i diskution. Som att varför döpte min storebror våran katt till Jasmin? Eller varför sålde jag varenda jävla sko jävel i somras? "Yolo" Nej fuck det där. Jätte konstigt. En annan grej jag tycker är konstigt är när folk ska berätta för mig vem jag är, och vad jag gör för rätt och fel. Jag ska berätta för er, skillnaden på att förändras och sluta give a fuck.
 
Pizzan smälter inte sådär skönt i munnen längre, skitsnack går lika fort in som ut, negativitet är ingen efterfrågan längre. Det jag inte vill gör jag inte, och de jag inte vill umgås med, umgås jag inte med. Det som hade färg föreut har bara blivit mer färggrant någon annanstans. Jag har inte förändrasts, bara ändrat vinkel till vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0