Hädanefter ska jag vara bra

Råkade precis spotta på min tröja.. Handtaget till min dörr är trasigt.. Känner mig lite som en rullad spagetti på din gaffell gafell gaffel. Jag har verkligen hållt mig de senaste dagarna för att skrika och hata här på bloggen, för ja. Jag är lättmanipulerad. En bra låt och jag mår bra igen, oftast. Det är nog det bästa med livet att man väljer exakt vad man ska ha för inställning till vad som händer. I stundens hetta kan det kännas, men det är lättmanipulerat efter ett tag. Vill man va arg ja då ska man dra åt fan va arg, är man ledsen JA GRÅT DÅ istället för att va ledsna över samma sak i tre år. Har så svårt att tänka mig att det känns bättre när folk lägger locket på. Bästa med dig är att du inte är densamma längre. När du är arg tar du tag i mig, och så är det vulkanutbrott, sen lägger sig askan och så börjar det gro igen. Helt perfekt. Just nu gillar jag livet som det är. Precis såhär. Ibland är jag ett nervvrak. Ibland blir jag är när folk tycker och tänker om mig, påperkar saker om hur folk ser ut och är. Onödigt men samtidigt jaja?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0