Katten hej

Om exakt en månad sätts våra slutbetyg, jag har trehundra saker att göra och dagen till ära har jag spenderat tiden i sängen som en fet soffpotatis, på solstolen och liggandes på golvet med min katt. Precis som vissa brukar ha kompisar, syskon osv de fotar så brukar jag fota min katt, hon är mest fotogenisk. SYND bara att jag har blivit helt handlingsförlamad när det kommer till att hitta inspiration och skapa eget atm. Jaja sånt som händer antar jag. Idag är det ju fint väder också för er som inte märkt det. Kanske blir lite fina sunset bilder eller nåt? En liten promenad med hunden till vattnet? Eller bara en helkväll innesittandes med plugg? Så många frågor så lite svar. 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

superfina bilder och söt katt! :)

2014-05-18 @ 15:55:17
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0