Kom och köööp

Jaha.. såå.. Jag vart alltså inte blåst.. pinsam tystnad.. Men efter över en veckas väntan och för många obesvarade mail så kände jag mig väldigt blåst.. Tur i oturen kan man väl säga. Fick hem klänningen idag, helt oväntat. Dock inte som jag hade förväntat mig, var annorlunda bilder på tradera iallafall och någon storlek för stor, och med två andra klänningar på ingång måste jag sälja den här tösen. Försökte vara lite händig och ta egna bilder, men sluta bara med "hej kom och hjälp mig". Nedan bilderna från Nelly, ett obs är att blommorna inte alls är sådär fluffliga och fina :( det var mer en blomma här och en blomma där, inte så täta och fina. Men jag kanta mer bilder OM nu någon skulle vara sugen. Maila mig [email protected] om frågor och sånt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0