USCH

Shit vad jag är arg, ledsen och besviken. Det är verkligen inte min dag/vecka/månad. All ångest och stress bara hänger över mina taniga axlar som en fet jävla kossa. Blev blåst på 600 kr i veckan också av någon jävla alibaba på Tradera, och så står man där helt hjälplös med hakan i backen och inte fattar ett skit. Har ingen studentklänning och hundra miljoner saker att hinna med innan skolan är slut. Jag orkar verkligen inte. Det här med studentklänningen är ett sånt onödigt case of emergency, men samtidigt så viktigt för det är DEN ENDA GÅNGEN man tar studenten och har chansen att vara jätte fin och jätte bra och jätte allt. Så onödigt men ändå så viktigt. Fuck life hörrni, helt ärligt talat fan vad less jag är. Finns det en mening med det här? Ska jag vara naken på studenten? Eller ha mjukisbyxor eller vadå? So many questions, så få svar.. Nej men nä. Kan man få skita i det här nu eller, känner att det börjar bli dags att vända manken till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0