Repeat

Hej. Vet inte vad jag vill men här är några låtar som gått på repeat de senaste dagarna. Blir så trött på människor som snöar in sig på en genre och inte kan lyssna på något annat. Menar, all hiphop är ju faktiskt inte bra, och alla balader suger faktiskt inte :// Sen jag fick tag på våran skivas spellista har nostalgin flödat med allt mellan Backstreetboys till Björn Rosenström. Jag är så fruktansvärt taggad på livet framöver. Det har varit för mycket Sjumilakliv i mina lurar tidigare. Har ni tänkt på hur stört mycket musik påverkar oss? Kan sitta och lyssna på massa "Håkan-depp" och sen byta till låtar som Happy och bli glad igen. Så lätt påverkad är jag. Jaja, nog om det bu jävlar ska vi supa och lyssna på gamla godingar, den 25 är det klackarna i taket! Be there or be square 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0