Nostalgi

Med Atmospheres nya album och en gammal crush följandes på instagram säger jag nu hej. Efter några visningar och kliniskt städande i några dagar har jag stannat upp, kollat mig omkring. Är omvandlad av volanger, sänghimmel, blommor och rosa detaljer. Jossan vart är du, saknar dig. Jag saknar de dagar du rockade snapback och trasiga byxor. Det är helt otroligt vad tiden och relationer påverkar hur man formas och blir. Jag är ju fortfarande jag, men tagit ställning till en fasad jag inte riktigt kan stå för. Boots, fina blusar, tanken av att köpa Odd Molly. What the actually fuck.Kommer ihåg mitt mål i ettan om hur jag skulle jobba mig upp för att nå min crush, få hänga med dom och deras gäng. Tror ni jag lyckades eller? Inte ens svårt. Med ett konstant påfyllande glas och hiphop i högtalarna mådde jag så himla bra. Those times. Från och med idag tackar jag ja till sådanna kvällar igen, hemskt gärna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0